Camilla Sand är chef för Svenska Ridsportförbundets Kommunikations- och Marknadsavdelning.
FOTO: Privat

Svenska Ridsportförbundet förstärker kommunikationsarbetet

2019-01-10

Från och med 1 januari 2019 har Svenska Ridsportförbundets kansli en Kommunikations- och Marknadsavdelning i stället för två avdelningar för information och marknad.

Camilla Sand är kommunikations- och marknadschef och sammanslagningen innebär att Svenska Ridsportförbundet förstärker kommunikationsarbetet.

- Vi upplever en ökad efterfrågan från våra föreningar, våra kärnverksamheter tävling och utbildning, samt media. Den nya avdelningen bidrar till att möta dagens och framtidens behov, säger Camilla Sand.

Svenska Ridsportförbundet söker samtidigt en sponsoransvarig som ska ta över en del av Camilla Sands tidigare uppgifter med sponsorer och samarbetspartners.

>> Till jobbannonsen

StrömsholmsHästmuseum

500 år av historia

Öppet varje dag i din mobil

Bilda en förening

Funderar Ni på att bilda en ridklubb? Så här kommer ni igång!

Läs mer
kastenman-iluster5

Jubileumsgalleri

1912-2012

Besök vårt galleri

Huvudsponsor

Förbundssponsorer

Sponsorer

Hotellpartner

Samarbetspartner

Annons