Hem / Aktuellt / Egna nyheter / 2022 / Årsmöte 2022

Årsmöte 2022

Lördagen den 26 mars är det dags för 2022 års årsmöte. Även detta år kommer årsmötet att genomföras digitalt.

Kallelse 1

UPPLANDS RIDSPORTFÖRBUNDS

ÅRSMÖTE 2022

När:

26 mars kl. 15.00

Var:

Digitalt

Närvaro och yttranderätt:

Medlem i förening anslutna till Upplands Ridsportförbund har närvaro och yttranderätt.

Rösträtt/Ombud:

Förening får utse högst två ombud, vilka skall vara röstberättigade medlemmar i föreningen. Ombuden får endast representera en förening. Föreningens ombud får ej vara ledamot eller suppleant i distriktsstyrelsen.

Fullmakt:

För att delta i omröstningen skall en fullmakt lämnas in. Den ska signeras av någon av firmatecknarna i föreningen. Fullmakten skall vara distriktskansliet tillhanda senast den 26 mars kl. 12.00. Fullmakten kan skickas in per mejl: This is a mailto link eller per post: Upplands Ridsportförbund, Möllersvärdsgatan 12, 754 50 Uppsala. Fullmakten hittar ni på vår hemsida www.ridsport.se/uppland

Anmälan:

Vi vill ha in eran anmälan senast den 14 mars. Ni anmäler er  HÄR

Motioner:

Motioner till distriktsårsmöte ska vara distriktet tillhanda senast den 1 februari. Motionerna skicks till This is a mailto link

Nominera till
Distriktsstyrelsen:

Vill du nominera någon till distriktsstyrelsen. Skicka din nominering senast den 1 mars till Janina Bengtsson

Nominera till Valberedning:

Nominera till valberedningen senast den 1 mars. Nomineringen skickas till This is a mailto link

Årets eldsjäl:

Nominera en eldsjäl i din förening. Nominera HÄR senast den 1 februari.

Möteshandlingar:

Alla möteshandlingar presenteras på vår hemsida www.ridsport.se/uppland senast 14 dagar före årsmötet.

VÄLKOMNA!

Årsmöteshandlingar 2022